  • Data: 2011-02-28 15:01:44
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent <w...@o...ue> napisał(a):

    > Ja się zastanawiałem czy nie kupic zamiast tego najtańszego netbooka za ok
    > 800 zł. Bateria wytrzyma w nim pewnie też co najmniej 4 godziny a i
    > funkcjonalnosc znacznie większa niż tylko DVD. Do tego ekaran 10" wzywyż. a
    > nie 7"

    Jasne, wiekszy twardy dysk, USB, a gdzie czytaczka do plyt? zasilacz do auta
    ;) 12/24V tez tak myslalem, mam osobnego lapka 15" i sluzy mi do czego innego,
    LCD 7" w kombi klasy sredniej daje rade, nie jest za maly nie jest za duzy.
    niedajmy sie zwariowac moze jeszcze PS3... TV i wyrosnie nam nastepne pokolnie
    dzieic NEO chce tego uniknac ;). Jak podczas 17 godzine podrozy obejzy 2 czy 3
    filmy, z czego przespi 60% nic sie niestanie ;)

    moje obsluguja kompa ale w mocno ograniczonym zakresie, a taki DVD to tylko
    DVD ;), niewiesza sie, ma pilota ktorym obsluguje wszystko nie odrywajac
    wzroku od drogi ;) same plusy

    mozna isc droga "odpicuj mi bryke" i wsadzic za tylne siedzenia LCD 37"
    wysuwany z pod podlogi ;) hehehhee

    dochodzi jeszcze klopot z montazem takie lapka? jak na kolanach? do zaglowka?
    w sufit ale w kombi raczej chory pomysl

    pozdr