  • 11. Data: 2009-03-13 08:14:43
    Temat: Re: odpicuj sobie kask
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    7...@e...pl pisze:

    > rozchualala sie dyskusja nt. legalnosci, a mi chodzilo o praktyczny
    > aspekt - jak z tym sie jezdzi? i ile kosztuje pomalowanie (caly kask
    > +naklejka na szybe)?
    Czy to prawda, że w większości firm kaskowych traci się gwarancję, nawet
    za naklejkę z folii ?

  • 12. Data: 2009-03-13 08:23:37
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    Uzytkownik <7...@e...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > rozchualala sie dyskusja nt. legalnosci, a mi chodzilo o praktyczny
    > aspekt - jak z tym sie jezdzi? i ile kosztuje pomalowanie (caly kask
    > +naklejka na szybe)?

    A tego, kolego dowiedziec sie na tej grupie nie zdolasz. Jeszcze kilka
    postów i zostaniesz oskarzony o to , ze : - chcesz jezdzic nielegalnie, -
    nie szanujesz innych uzytkowników dróg , -nie szanujesz zycia innych, tu
    dyskusja rozwinie sie do tematu czy zycia poczetego równiez nie szanujesz,
    itp,itd.
    Po pewnym czasie (zaleznym od Twojej odpornosci psychicznej) poszukasz w
    sieci miejsca, które takie rzeczy wykonuje i tak szybko i bezstresowo
    dowiesz sie wszystkiego.
    Czego Ci serdecznie zycze .
    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    DRZ 400 E na sprzedaz (drogo)
    R6 jak wyzej i jeszcze drozej

  • 13. Data: 2009-03-13 08:27:46
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Majak" <d...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Po pewnym czasie (zaleznym od Twojej odpornosci psychicznej) poszukasz w
    > sieci miejsca, które takie rzeczy wykonuje i tak szybko i bezstresowo

    Dolaczam sie do zyczen. Czesc z nich dedykuje takze Tobie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 14. Data: 2009-03-13 09:13:13
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Majak pisze:

> [...]
    > dyskusja rozwinie sie do tematu czy zycia poczetego równiez nie szanujesz,

    mam takie wrazenie ze niektórzy siedza na tej grupie tylko po to, zeby w
    odpowiednuim momencie zabłysnąc jaka to ona niedobra.
    Cytując klasyka: nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma.
    W wolnym tłumaczeniu: nie pododba sie to wypierdalaj.

    Zycząc miłego dnia wszystkim

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-03-13 10:11:57
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "RadoslawF" <r...@g...pl> wrote

    > Za takie oklejenie w samochodzie dowód rejestracyjny jedzie zwiedzać
    > najbliższy posterunek, no chyba że kto trafi na znajomego policmajstra.
    > Ale szybka w kasku nie jest elementem obowiązkowym i powinni puścić
    > po pouczeniu, mogą kazać zdemontować taką oklejoną szybkę, nie będzie
    > to raczej zgodne z prawem i można to zaskarżyć ale dopiero po wykonaniu.

    Idac Waszym rozumowaniem zakazane byly by tez ciemne szybki
    w kaskach, bo przeciez w aucie nie wolno miec dymionej/oklejonej
    nawet bocznej szyby nie mowiac o przedniej.
    Z tego co pamietam takie folie byly kiedys w sprzedazy w sklepach
    wielkiej trojki niemieckiej, czy mialy atest eu nie pamietam niestety.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 16. Data: 2009-03-13 10:23:05
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote in message

    > "RadoslawF" <r...@g...pl> wrote

    > Idac Waszym rozumowaniem zakazane byly by tez ciemne szybki
    > w kaskach, bo przeciez w aucie nie wolno miec dymionej/oklejonej
    > nawet bocznej szyby nie mowiac o przedniej.

    Alez sa ;)

    > Z tego co pamietam takie folie byly kiedys w sprzedazy w sklepach
    > wielkiej trojki niemieckiej, czy mialy atest eu nie pamietam niestety.

    Stuwatowe zarowki H4 tez mozna kupic lecz nie znaczy to wcale ze sa legalne.
    Podobnie antyradary, wydechy racingowe itd itp.

  • 17. Data: 2009-03-13 10:30:28
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
> [...]
    > Z tego co pamietam takie folie byly kiedys w sprzedazy w sklepach
    > wielkiej trojki niemieckiej, czy mialy atest eu nie pamietam niestety.

    Jak swojego czasu chciałem kupić ciemną szybkę do Airoha to się okazało,
    że oryginalne szybki przyciemnione nie posiadają homologacji. Nie wiem
    jak to jest u innych producentów, ale założę się, że temat wcale nie
    jest taki prosty i oczywisty, bo niedawno kupiłem Uvexa z fabryczną
    lekko przyciemnioną homologowaną szybką.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 18. Data: 2009-03-13 10:33:59
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Don Pedro pisze:

> [...]
    > jest taki prosty i oczywisty, bo niedawno kupiłem Uvexa z fabryczną
    > lekko przyciemnioną homologowaną szybką.

    Bo lekko przydymiona jest legalna. Calkiem ciemna lub lustrzana juz nie.
    Ale wiekszosc fajnych i przyjemnych rzeczy jest nielegalna wiec sie nie
    ma co przejmowac :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-03-13 10:35:17
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    > Z tego co pamietam takie folie byly kiedys w sprzedazy w sklepach
    > wielkiej trojki niemieckiej, czy mialy atest eu nie pamietam niestety.

    znalazlem w innym niemieckim sklepie:
    http://tinyurl.com/dkukla
    Ale nie jest to ta folia z dziurkami tylko jakies hologramowe cudo
    W kazdym razie pisza ze od srodka widac ekstra a nawet posiada
    filtr UV. :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 20. Data: 2009-03-13 10:35:18
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kuczu pisze:

    > Bo lekko przydymiona jest legalna. Calkiem ciemna lub lustrzana juz nie.
    > Ale wiekszosc fajnych i przyjemnych rzeczy jest nielegalna
    Lub szkodzi na zdrowię