  • 21. Data: 2009-03-13 10:43:56
    Temat: Re: odpicuj sobie kask
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Lub szkodzi na zdrowię

    No i co z tego ? I co to jest zdrowia ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 22. Data: 2009-03-13 13:10:20
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kuczu pisze:
    > Jacek Czerwinski pisze:
    >
    >> Lub szkodzi na zdrowię
    >
    > I co to jest zdrowia ?

    Zdrowia, w popularnej wymowie ssssdróffffko.
    Powinieneś słyszeć to słowo, ewentualnie mogłeś nie, jeśli wcześniej ci
    zaszkodziło.
    ;)

  • 23. Data: 2009-03-13 16:40:54
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    Ponieważ na codzień operuję taką folią - One Vay Vision się to nazywa,
    drukuję tego na "hektary" i wiem jak wygląda w praktyce.
    Można cobie witrynę wykleić albo szybę w samochodzie , nawet tylną - "coś
    tam coś tam" widać. piewszy deszcz i w oczkach robią sięsoczewki i gówno
    widać, kilka dni jazdy bez deszczu i też gówno widać, w nocy - gówno
    widać, - więc taki patent - gówno warty, do tego śmierdzi - rozpuszczalnik w
    druku solwentowym to cykloheksanol - zapalenie spojówek i takie tam różne
    mogą się pojawić objawy, no chyba, że ktoś jest alergikiem to duszności i
    takie tam- ale prawdziwi motocykliści nie mają alergii.
    można było kupić kiedyśna allegro takie naklejki ale po mojej interwencji
    zdjęto aukcję.
    przyjdzcie do mnie - na pewno nie wydrukuję

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 24. Data: 2009-03-13 19:32:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    greg pisze:

    > Szybka w kasku nie jest elementem obowiązkowym, podobnie jak np dodatkowe
    > lampy przeciwmglowe w samochodzie. Ale zarowno policjant jak i diagnosta na
    > przegladzie wymagają, żeby skoro sa zamontowane to byly sprawne i
    > dzialajace. Moze szyby tez to dotyczy?

    Kask nie jest elementem pojazdu. Jest elementem stroju, a ten jeszcze
    okresowym badaniom technicznym nie podlega.

  • 25. Data: 2009-03-13 19:51:01
    Temat: Re: odpicuj sobie kask - inny gadzet
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    :-)
    znalazlem jeszcze inny debilizm jak sobie mozna do kasku doczepic
    zeby bylo glosniej, ale za to jaki lans, lol
    http://tinyurl.com/bda9qd

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 26. Data: 2009-03-13 23:40:30
    Od: "greg" <g...@f...com>

    wiadomości news:ruoq86-ruf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kask nie jest elementem pojazdu. Jest elementem stroju, a ten jeszcze
    > okresowym badaniom technicznym nie podlega.

    Okej, ten przepis kasku nie dotyczy, ale moze jest inny, ktory dotyczy. Nie
    wiem.

    Kask jest elementem stroju, ale obowiązkowym elementem i zdaje się, ze
    obowiązkowo musi posiadać różne atesty i spełniać różne normy, może np norme
    przezroczystości szyby też.

    Jeszcze raz powtarzam: nie wiem, teoryzuje tylko.

    pozdr

    greg

  • 27. Data: 2009-03-14 10:36:02
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    sanczeski pisze:
> [...]
    > można było kupić kiedyśna allegro takie naklejki ale po mojej
    > interwencji zdjęto aukcję.
    > przyjdzcie do mnie - na pewno nie wydrukuję

    siem zgadzam mialem tym szyby w aucie powyklejane. Jedyna metoda zeby
    widziec to walic karcherem, bo kurz wchodzi w te dziurki i g... widac,
    jak pada - nie pomoze nic :-) Moze ew zastosowac jako gadzet na
    okazjonalne uzywanie, jak sie ma stara szybke i tak do wyrzucenia.

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 28. Data: 2009-03-14 10:37:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-13 17:40:54 +0100, "sanczeski" <j...@w...pl> said:

> [...]
    > - zapalenie spojówek i takie tam różne mogą się pojawić objawy, no
    > chyba, że ktoś jest alergikiem to duszności i takie tam- ale prawdziwi

    Tyle że niekoniecznie trzeba to drukować na solwencie - pigment
    powinien dać spokojnie radę.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 29. Data: 2009-03-15 13:05:01
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Uzytkownik <7...@e...pl> napisal w wiadomosci news:d35b88b4-3988-4c56-a261-

    > rozchualala sie dyskusja nt. legalnosci, a mi chodzilo o praktyczny
    > aspekt - jak z tym sie jezdzi? i ile kosztuje pomalowanie (caly kask
    > +naklejka na szybe)?

    jak z ciemna szybka, malowanie zaleznie od wzoru 400-2000 zl,