  • 1. Data: 2009-03-11 17:50:59
    Temat: odpicuj sobie kask
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Hej,

    nie wiem, może było, ale może nie wszyscy widzieli a niektóre śmieszne

    http://www.joemonster.org/art/11075/Odpicuj_sobie_ka
    sk

    pozdr

    greg

  • 2. Data: 2009-03-12 02:28:18
    Temat: Re: odpicuj sobie kask
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 18:50:59 +0100, greg napisał(a):

    > Hej,
    >
    > nie wiem, może było, ale może nie wszyscy widzieli a niektóre śmieszne
    >
    > http://www.joemonster.org/art/11075/Odpicuj_sobie_ka
    sk

    zdecydowanie niezłe niektóre :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-03-12 09:08:13
    Od: 7...@e...pl

    On 12 Mar, 03:28, masti <g...@t...hell> wrote:

    ask

    > zdecydowanie niezłe niektóre :)

    yo,

    1. ile w polskich warunkach trzeba liczyc za zrobienie kasku (z folia
    drukowalna) na szybce?

    2. ktos jezdzil z taka folia? da sie jezdzic, czy od razu zrywac?

    --
    texen
    fzs600, w-wa

  • 4. Data: 2009-03-12 09:50:23
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-12 10:08, Użytkownik 7...@e...pl napisał:

    > 1. ile w polskich warunkach trzeba liczyc za zrobienie kasku (z folia
    > drukowalna) na szybce?
    >
    > 2. ktos jezdzil z taka folia? da sie jezdzic, czy od razu zrywac?

    3. Jak zareaguje policja na tak ładnie zalepioną szybkę w kasku ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-03-12 15:49:16
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    RadoslawF pisze:
    > 3. Jak zareaguje policja na tak ładnie zalepioną szybkę w kasku ?

    Autobusów nie rekwirują więc chyba można tak sobie zaklejać szybki.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-03-12 15:53:24
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    Marek B wrote:

    > Autobusów nie rekwirują więc chyba można tak sobie zaklejać szybki.

    przednie ?

    pzdr
    Luc

  • 7. Data: 2009-03-12 16:22:29
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Marek B" wrote...
    RadoslawF pisze:
    > 3. Jak zareaguje policja na tak ładnie zalepioną szybkę w kasku ?

    Autobusów nie rekwirują więc chyba można tak sobie zaklejać szybki.

    Przednie?
    Ja jeszcze nie widzialem tak oklejonego autobusu. A szybka w kasku jest
    definitywnie przednia szyba.

    --
    pozdro
    James

  • 8. Data: 2009-03-12 17:28:11
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-12 17:22, Użytkownik James napisał:

    > Autobusów nie rekwirują więc chyba można tak sobie zaklejać szybki.
    >
    > Przednie?
    > Ja jeszcze nie widzialem tak oklejonego autobusu. A szybka w kasku jest
    > definitywnie przednia szyba.

    Za takie oklejenie w samochodzie dowód rejestracyjny jedzie zwiedzać
    najbliższy posterunek, no chyba że kto trafi na znajomego policmajstra.
    Ale szybka w kasku nie jest elementem obowiązkowym i powinni puścić
    po pouczeniu, mogą kazać zdemontować taką oklejoną szybkę, nie będzie
    to raczej zgodne z prawem i można to zaskarżyć ale dopiero po wykonaniu.
    Chyba że jest jakiś przepis którego nie pamiętam a który to definiuje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-03-12 21:41:10
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to raczej zgodne z prawem i można to zaskarżyć ale dopiero po wykonaniu.
    > Chyba że jest jakiś przepis którego nie pamiętam a który to definiuje.

    Szybka w kasku nie jest elementem obowiązkowym, podobnie jak np dodatkowe
    lampy przeciwmglowe w samochodzie. Ale zarowno policjant jak i diagnosta na
    przegladzie wymagają, żeby skoro sa zamontowane to byly sprawne i
    dzialajace. Moze szyby tez to dotyczy?

    Bylem raz swiadkiem klotni na stacji diagnostycznej: klient mial w aucie
    jedna przednia lampe przeciwmglową stluczoną i nie swiecaca. Twierdzil ze
    nigdy tego nie wlacza i skoro nie jest to obowiazkowe to co komu
    przeszkadza, że nie dziala; diagnosta upieral sie ze skoro zamontowane to ma
    dzialac a jak nie, to musi zdemontowac i wtedy dopiero bedzie ok. I
    przyniosl nawet jakies przepisy i pokazywal bo klient nie ustepowal. I nie
    podstemplowal mu badania technicznego.

    No ale na to byl konkretny przepis, jak rozumiem, a czy na szybe w kasku tez
    jest to nie wiem.

    pozdr

    greg

  • 10. Data: 2009-03-13 08:07:43
    Od: 7...@e...pl

    On 12 Mar, 22:41, "greg" <g...@f...com> wrote:

    > No ale na to byl konkretny przepis, jak rozumiem, a czy na szybe w kasku tez
    > jest to nie wiem.

    rozchualala sie dyskusja nt. legalnosci, a mi chodzilo o praktyczny
    aspekt - jak z tym sie jezdzi? i ile kosztuje pomalowanie (caly kask
    +naklejka na szybe)?

    --
    texen
    fzs600, w-wa