  • 1. Data: 2009-03-11 16:26:47
    Temat: fazer 1000
    Od: Gaweł <g...@e...pl>

    witam,
    po dwóch sezonach na cbr 600 postanowiłem wsiąść na cos ciut
    większego. Motocykla używam dużo i generalnie jest to miasto i
    podróżowanie w każdym wolnym dniu :) Wybór padł na fazera 1000, i tu
    moje pytanie. Znalazłem 2, które wydają się w porządku, ale bardzo bym
    prosił o jakiekolwiek opinie i perfidne wytknięcie wszelakich
    możliwych braków. Albo może ktoś coś wie o jakimś porządnym fazerze do
    wzięcia?

    1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M935682
    2. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M106874
    7

    z góry dzięki za wszelakie komentarze
    gaweł

  • 2. Data: 2009-03-11 17:52:08
    Temat: Re: fazer 1000
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Gaweł pisze:
> [...]
    > prosił o jakiekolwiek opinie i perfidne wytknięcie wszelakich
    > możliwych braków. Albo może ktoś coś wie o jakimś porządnym fazerze do

    Khmmm
    no to ten teges - 2003 r nie chcesz ?
    Cena bedzie pomiedzy tymi co podales... :)

    Norbi
    KFazer'03

  • 3. Data: 2009-03-11 19:11:49
    Od: Okropnus <M...@g...com>

    > Khmmm
    > no to ten teges - 2003 r nie chcesz ?
    > Cena bedzie pomiedzy tymi co podales... :)
    >
    > Norbi
    > KFazer'03

    Mnie by bardzo zainteresowała ta propozycja.

    Zapraszam na okrop/*malpa*/o2/*kropka*/pl

    pozdr
    okrop
    krk
    poszukujacy FSZ1000 lub B12

  • 4. Data: 2009-03-11 19:37:37
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Okropnus pisze:

    > Mnie by bardzo zainteresowała ta propozycja.
    >
    > Zapraszam na okrop/*malpa*/o2/*kropka*/pl
    Mnie w sumie tez, ale nie przed wakacjami:(
    Co do duzegoa fazera: nie wydaje wam sie dziwnym, ze ten w sumie nietani
    w zakupie jako nowy sprzet jest dzis dostepny w calkiem przyjemnych
    cenach? Zaprzyjazniony sprowadzacz stwierdzil,z e tego nie sciaga bo to
    "ciezko sprzedawalny" sprzet. Co jest ze tak jest? Myslalem o TDM 900
    ale po przejrzeniu ogloszen coraz czesciej patrze wlasnie na fazera 1l:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 5. Data: 2009-03-12 05:34:56
    Od: AlF <s...@g...com>

    Gaweł wrote:

    > z góry dzięki za wszelakie komentarze

    czesc,

    swietny wybor! jesli jestes troche wiekszy/ciezszy jak ja 95-100kg to
    warto zmienic sprezyny (tu w hameryce FZ-1 przychodzi z tylna 420
    lb/in. - ja mam 650 lb/in i jest roznica kolosalna, przednie nie
    pamietam ale tez sa potrzebne twardsze) no i prze-jet-owac gazniki.

    Pozdr, A.

  • 6. Data: 2009-03-12 09:49:25
    Od: "Rafael" <r...@N...gazeta.pl>

    Qlfon <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > cenach? Zaprzyjazniony sprowadzacz stwierdzil,z e tego nie sciaga bo to
    > "ciezko sprzedawalny" sprzet. Co jest ze tak jest?

    Ależ to bardzo proste: ten motocykl wygląda zwyczajnie i nie zdradza
    drzemiącej w nim mocy, a ludzie najczęściej kupują "oczami" :), FZ1 nie jest
    jak te "festyniarskie" supersporty ;)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650