  • 1. Data: 2009-03-11 17:15:12
    Temat: spuszczenie oleju z silnika
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam

    Chcę spuścić olej z silnika (dwusuw)... niestety ale nie mogę
    odkręcić jednej śruby (tej pod silnikiem). Mogę spuścić olej przez prawy dekiel? W
    sensie
    odkręce go przechylę motocykl na bok aby cały wyleciał?

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 2. Data: 2009-03-11 17:17:28
    Temat: Re: spuszczenie oleju z silnika
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Solaris pisze:
> [...]
    sensie
    > odkręce go przechylę motocykl na bok aby cały wyleciał?

    możesz

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-03-11 18:07:03
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Solaris pisze:
    > Witam
    >
    > Chcę spuścić olej z silnika (dwusuw)... niestety ale nie mogę

    1. może kranik (z paliwem) masz zakręcony ?
    2. szkoda wachy z tym olejem :-(

    BTW
    od kiedy w silniku 2t ma olej do spuszczenia?
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2009-03-11 18:39:45
    Od: "doomin13 " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek B <r...@n...net.pl> napisał(a):

    > od kiedy w silniku 2t ma olej do spuszczenia?

    od dawna :)
    odkad maja skrzynie biegow i olej w niej :)

    pozdro,
    doomin13

  • 5. Data: 2009-03-11 18:44:19
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    6
    doomin13 pisze:

    > od dawna :)
    > odkad maja skrzynie biegow i olej w niej :)

    myślałem że silnik to silnik a skrzynia biegów to skrzynia biegów ale
    skoro jest inaczej to przepraszam.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-03-11 19:15:06
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    test, sorki

  • 7. Data: 2009-03-11 19:16:52
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    >myślałem że silnik to silnik a skrzynia >biegów to skrzynia biegów ale
    >skoro jest inaczej to przepraszam.

    purysta? :)
    sa w jednej "budzie" wiec chyba duzy blad/uproszczenie to nie jest?

    pozdro,
    doomin13

  • 8. Data: 2009-03-11 21:19:27
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 18:39:45 +0000 (UTC), jakże pięknego
    "doomin13 " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wystukał co zawarte poniżej:

    : Marek B <r...@n...net.pl> napisał(a):
    :
    :
    : > od kiedy w silniku 2t ma olej do spuszczenia?
    :
    : od dawna :)
    : odkad maja skrzynie biegow i olej w niej :)

    Czepiasz się szczegółów - oczywiście, że chodzi olej ze skrzyni.
    Ale generalnie całość można nazwać silnikiem... upraszczając to.

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 9. Data: 2009-03-12 02:28:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 20:15:06 +0100, doomin13 napisał(a):

    > test, sorki

    to na pl.test

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 10. Data: 2009-03-12 06:46:29
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Solaris" <s...@b...inspired> wrote in message
> [...]
    >
    > Czepiasz się szczegółów - oczywiście, że chodzi olej ze skrzyni.
    > Ale generalnie całość można nazwać silnikiem... upraszczając to.

    W sprawach technicznych warto zadbac o szczegoly, tym bardziej ze niektore
    dwusuwy posiadaja srube spustowa z karteru czyli, wtedy, jak najbardziej z
    silnika.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.