    From: Don Pedro <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odpicuj sobie kask
    Date: Fri, 13 Mar 2009 11:30:28 +0100

    Spider A.J. pisze:
    > "RadoslawF" <r...@g...pl> wrote

    > Idac Waszym rozumowaniem zakazane byly by tez ciemne szybki
    > w kaskach, bo przeciez w aucie nie wolno miec dymionej/oklejonej
    > nawet bocznej szyby nie mowiac o przedniej.
    > Z tego co pamietam takie folie byly kiedys w sprzedazy w sklepach
    > wielkiej trojki niemieckiej, czy mialy atest eu nie pamietam niestety.

    Jak swojego czasu chciałem kupić ciemną szybkę do Airoha to się okazało,
    że oryginalne szybki przyciemnione nie posiadają homologacji. Nie wiem
    jak to jest u innych producentów, ale założę się, że temat wcale nie
    jest taki prosty i oczywisty, bo niedawno kupiłem Uvexa z fabryczną
    lekko przyciemnioną homologowaną szybką.

    pozdr
    DP
    TL-S