  • Data: 2017-01-05 15:33:37
    Temat: Re: odkręcam gaz...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak trzeba 100 litrow wody podgrzac o 30 stopni, to wychodzi 12.6MJ.
    > 1000 sekund grzania moca 12kW - 17 minut.
    Panowie magistrowie się spotkali w celu wymiany teoretycznych uwag?
    Popularne piece gazowe mają moc ok 20kw. ja szukałem jak najmniejszego i
    taniego, więc kupiłem 21. (wcześniej miałem 24) Teraz, żeby się nie
    wygłupić patrzę i widzę że przepływowe podgrzewacze mają 19.2kw, a
    dwufunkcyjne dalej 21-24kw.
    Druga sprawa 100 litrów w wanie to dość dużo wody. można klapnąć dupą do
    do mniejszej ilości i dolewać. Ale jak tam kto woli- tak robi.

    ToMasz