eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyobsługa LPGRe: obsługa LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: obsługa LPG
    Date: Sat, 29 Sep 2012 11:12:52 +0200
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 41
    Message-ID: <2d0b1rqd8bpt.1xe26hkl0r1rx$.dlg@40tude.net>
    References: <k3vnt0$tnn$1@node2.news.atman.pl> <k450be$4ek$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1348909946 10132 82.143.187.50 (29 Sep 2012 09:12:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Sep 2012 09:12:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466965
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 22:12:30 +0200, maciek p. napisał(a):
    > Na zimnym silniku próba odpalenia na środkowym ustawieniu: od razu po
    > włączeniu zapłonu dioda od gazu świeci się ciągle i słychać
    > charakterystyczne cyknięcie dla przełączenia na gaz. Auto nie odpala,
    > słychać jak się męczy ale bez rezultatu.
    >
    > Ustawienie górne: zapłon. Dioda od gazu miga: a więc wygląda na
    > opisywany automat. Odpala i rusza na benzynie, przełącza na gaz po
    > przejechaniu kilkunastu metrów (2000 obrotów). Po zatrzymaniu na
    > najbliższym skrzyżowaniu i próbie ruszenia auto się dusi i wykonuje
    > skokowe ruchy. Przełączenie na benzynę i jedzie OK.
    >
    > Moje wnioski (ja tam się nie znam):
    > środkowe ustawienie: odpalanie i jazda na LPG.
    > górne: automat i przełączanie na LPG po osiągnięciu odpowiednich obrotów
    > bez czujnika temperatury.

    Wyglada mi na to ze masz trzy niemal osobne problemy:
    1) nie znasz funkcji urzadzenia ... chyba dobrze odgadles, ale ciagle
    chyba, mozna ze zlych zalozen bledne wnioski wyciagnac.

    2) chyba nie dziala ci automat poprawnie - one lubia poczekac na rozgrzanie
    silnika. No ale moze masz ustawiony "oszczednie" i szybko przelacza.

    3) przy takiej pogodzie jak dzis nie powinien miec problemow z praca na
    gazie na zimno, ani nawet z ruszeniem na gazie. Moj stary gaznikowiec bez
    grama automatyki pracowal wylacznie na gazie nawet lekka zima - klopoty
    robily sie gdzies ponizej -15stC. Byc moze parownik jest juz do
    wymiany/regeneracji/regulacji.

    Jedna mozesz zrobic - znajdz w najnizszym punkcie parownika srube, wykrec
    - sluzy do spuszczania zanieczyszczen. Ale wloz rekawice i odkrec po
    jezdzie, na rozgrzanym silniku. Ze dwa razy udalo mi sie zatankowac cos
    takiego co "zakleilo" parownik i dopiero po solidnym rozgrzaniu pracowal na
    gazie.

    A jak nie pomoze ... bedziesz musial odwiedzic gazownika.
    No chyba ze lubisz "zrob to sam" - zestaw naprawczy jest tani, wiele nie
    ryzykujesz :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: