eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleobroty silnika a zmiana bieguRe: obroty silnika a zmiana biegu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: obroty silnika a zmiana biegu
    Date: Tue, 24 Aug 2010 07:56:36 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <i4vmuk$83u$1@news.onet.pl>
    References: <f1e2b53153532d2d77edca44cfc12953$1@grupy.scigacz.pl>
    <i4qotj$bj0$1@news.onet.pl>
    <72d78464a0e818b3a34bf1eb5d202419$1@grupy.scigacz.pl>
    <c...@x...googlegroups.com>
    <i4qr3m$gio$1@news.onet.pl>
    <f21f21d7ccc39228716a8fece5046ec5$1@grupy.scigacz.pl>
    <i4qvma$qd7$1@news.onet.pl>
    <2120f8ceccf7ef28c75f7ff34504c6a0$1@grupy.scigacz.pl>
    <4c73146b$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-138-91.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282629396 8318 77.254.138.91 (24 Aug 2010 05:56:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Aug 2010 05:56:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <4c73146b$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628065
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-24 02:38, Wieca pisze:
    > W dniu 2010-08-23 19:51, Soulfixer pisze:
    >> Dziekuje wszystkim za wyjasnienia ;)
    >>
    >> ale znalazlem jszcze wykresy mocy do obrotow i momentu do obrotow :P czy
    >> na podstawie tego bdzie mozna teraz wyliczyc jakie minimalne i
    >> maksymalne powinny byc obroty dla kazdego z biegow ??? chodzi mi tak
    >> teoretycznie ksiazkowo :)
    >>
    >
    > Teoretycznie to powinieneś dawać bieg w górę przy 9352 obrotach a w dół
    > musisz przydusić maszynę aż na 8157 obrotów. Wtedy jest optymalnie i
    > książkowo. Oczywiście o ile masz prawidłowo wyregulowane zawory i
    > ciśnienie w kołach odpowiada zalecanemu 2,253 bar przód i 2,5213 bar tył.

    Oszszsz ku... to ja mam 2.5214. To dlatego biegi nie wchodza....

    SERIO: zakres powyzej mocy maksymalnej, czy i na ile jest uzywalny?
    Klasyczna teoria mowi, ze już lepiej bylo byc na nastepnym biegu, lepsze
    dawkowanie itd.
    Czy bywa sie na nim tylko ze wzgledu na dynamike (np czas zmiany biegow)
    podczas intensywnego rozpedzania? Jednak w moto to sa sekundy lub ulamki
    sekund "przebywania" na jednym biegu.

    Pytam o tyle, ze instruckje samochodowe nie zaglebiaja sie w obroty mocy
    max a obroty maksymalne, te od mocy sa przedstawiane jako maksymalne i
    tyle, motocyklowe z upodobaniem to odrozniaja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: