eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: obrocona panewka - jak to technicznie wygladaRe: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
  • Data: 2011-01-04 16:13:46
    Temat: Re: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Bucz" <a...@a...pl> napisał w
    > czasami na aukcjach internetowych mozna spotkac samochody
    > uszkodzone z opisem - "obrocona panewka"
    > co to technicznie oznacza?
    > jak dochodzi do czegos takiego?

    Tak jak to na zdjeciu Bartka widac - panewka to taki pierscien z
    dwoch polowek, ma wystep zeby sie w korpuscie czy korbowodzie nie
    obracala.

    Przy czym trzeba by wiedziec ile wczesniej i pozniej przejechalo
    auto - skoro do tego doszlo to luz byl spory, wielka szansa ze wal
    juz jest zuzyty, trzeba bedzie wal szlifowac, moze korpus i
    korbowody, nadwymiarowa panewke szukac itp.

    > czy naprawe da sie wykonac na kanale w przydomowym garazu czy
    > trzeba wyjac caly silnik? (majac oczywiscie na stanie potrzebne
    > narzedzia oraz umiejetnosci)

    Zalezy od auta - najwygodniej wyjac silnik i dalej sprawdzac,
    naprawiac, albo nowy silnik wstawiac..
    Ale jesli wystarczy tylko panewki wymienic - powinno sie dac od
    spodu, o ile masz wygodny kanal.

    W sumie - kot w worku. Licz sie z zakupem drugiego silnika.

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: