  • Data: 2011-01-05 16:51:21
    Temat: Re: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 5 Jan 2011 15:41:29 +0100) ktos podajacy sie za J.F.
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tylko ze jak juz masz caly silnik rozmontowany, to warto
    > pierscienie wymienic, potem sie przyjrzec cylindrom, oddac do
    > szlifu, nadwymiarowe tloki kupic, wymienic, zawory dotrzec .. i
    > silnik jak nowy, ale portfel tez - pusty jak ze sklepu :-)

    Trzeba po prostu wiedziec kiedy powiedziec dosc w czasie wymiany bebechow
    silnika. Robilem w sumie trzy remonty silnikow motocyklowych w ostatnim
    czasie i wydaje mi sie, ze jednak lepszym rozwiazaniem jest kupno calego
    uzywanego silnika niz 'zabawy' w remonty.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02