eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: obrocona panewka - jak to technicznie wygladaRe: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
  • Data: 2011-01-05 13:22:24
    Temat: Re: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]




    > Na koniec - remont (szlif) wału np. w Omedze V6 to ... koniec tego
    > silnika. Najprawdopodobniej wał ten jest obrabiany cieplnie w taki
    > sposob, ze jego szlif powoduje osłabienie materiału na tyle, ze po
    > złożeniu silniki te pracują ... stosunkowo króko,

    w Carnivalu też , ale i na to jest metoda - azotowanie po szlifie wału
    (robią to choćby w Iławie) potem polerowanie czopów , albo szlif i chrom
    techniczny i znów szlif - jak np w silnikach lotniczych


    ad meritum - zgoda z przedmówca w 100 % , obrócenie panewki to skutek ,
    szukanie przyczyny i czasochłonne i newdzięczne bez znajomości przeszłości
    IMHO nie warto , chyba że to rzadki i drogi w zakupie silnik który po
    tym akcie ma służyć lata

    szacuję robociznę wyjąć- rozmontować- zmontować-włożyć na jakiś 1000 zł
    min + materiały i inne roboty naprawcze podzespołów

    chyba ze lubisz samemu


    pozdrawiam

    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: