eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: obrocona panewka - jak to technicznie wygladaRe: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
  • Data: 2011-01-05 15:41:29
    Temat: Re: obrocona panewka - jak to technicznie wyglada
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> napisał w
    > obroceonej panewki nie da sie naprawic inaczej niz przez demontaz
    > walu i jego szlif + ewentualnie kontrola i naprawa otworu w
    > korbowodzie (lub wymiana korbowodu).
    > co do oplacalnosci to do wiekszosci aut kpl.panewek korbowych jak
    > i glownych dobrej firmy to ok 500zl (sa dostepne w roznych
    > nadwymiarach), koszt szlifu walu to roznie - ja robilem jakies
    > 1,5roku temu w 4 cylindrowce i placilem cos kolo 220zl...wiec czy
    > to taka tragedia? niech kazdy oceni sam

    Tylko ze jak juz masz caly silnik rozmontowany, to warto
    pierscienie wymienic, potem sie przyjrzec cylindrom, oddac do
    szlifu, nadwymiarowe tloki kupic, wymienic, zawory dotrzec .. i
    silnik jak nowy, ale portfel tez - pusty jak ze sklepu :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: