  • Data: 2013-11-23 19:59:56
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Nov 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:
    [...brak wrotki...]

    > Rozmawialismy o tym nie raz.
    > Przykładowo w kontekscie migania kierunkowskazów.
    > Sa po to zeby wyznaczyc normy.
    > Ale zeby ich przestrzegac - nie musze ich dokładnie znac.

    Przecież pytanie nie musi (ba, nie powinno) sprowadzać się
    do żądania literalnego przedstawienia przepisu, lecz jego
    praktycznego zastosowania.
    Jeśli DOKŁADNIE wiesz kiedy je stosować to nie ma sprawy :)
    Czy ja czegoś nie rozumiem, czy "egzamin filmowy" polega
    właśnie na *zastosowaniu* przepisu, jednak?

    > Przykładowo bieznik - wiem ze jest w ustawie zapisane, ze ze zbyt niskim

    Przyjmijmy.
    I tu warunek konieczny - jeśli dane pytanie nie kwalifikuje się
    na "powtórkę", to również nie powinno znaleźć się na dopuszczeniu
    do zdobycja PJ.

    > Sa takie, bez znajjomości których jezdzic sie nie da.

    No, to się wyjaśniło, że chodzi o instrukcję obsługi pojazdu ;)

    [...]
    > I tez uwazam ze wiekszosc jezdzi poprawnie.

    Akurat w kontekście używania kieronkowskazów, a używania ich
    do sygnalizacji *zamiaru* w szczególności, to ja bym jednak
    siadł sobie np. na środku ronda i pooglądał czy aby na pewno
    "większość".

    > inna sprawa, ze poprawnie nie oznacza optymalnie dla płynnosci ruchu.
    > A jak nagle dojezdzasz do zakorkowanego ronda, jak np. Rataje w Poznaniu,
    > to nagle okazuje sie, ze połowa jezdzi niepoprawnie, bo ludzie wjezdzaja na
    > krzyzówki bez możliwości zjechania.

    Też.

    Podstawę prawną podasz?

    "To Twoje zdanie". Co z tego że wygląda na prawdziwe.

    Poproszę o podstawę prawną.

    > Jak ma Ac to jej nie wycofa.
    > A nawet jak nie ma to kupi nowe i bedzie jezdzic dalej.
    > A nie powinna. I po co dodatkowe egzaminy skoro Panstwo nie chce eliminować
    > takich niekompetentnych kierowców?

    A to gadaj że masz pretensje do prezydentów, że ustaw poprawiających
    PoRD nie odsyłali do Senatu z komentarzem "jak mi tu nie dopiszecie,
    że policjant może na podstawie przeprowadzonego na drodze testu odebrać
    PJ, to nie podpiszę" :>
    Ale czego chcesz od policjantów?

    pzdr, Gotfryd