  • Data: 2013-11-23 19:36:32
    Temat: Re: Ważność uprawnień. Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OT jakby nie patrzeć, ale:

    On Sat, 23 Nov 2013, J.F. wrote:

    > No to przeciez nikt ci nie zabroni dalej prowadzic, tylko bedziesz
    > musial przejsc badania lekarskie, psychotechniczne i egzamin
    > sprawdzajacy :-)

    Ototo :)

    > Mozna, ale wiesz - beda rzadzic bankierzy. Wystarczy zapis ze dom
    > nalezy do banku do czasu calkowitej splaty kredytu :-)

    Napisał "posiadanej", nie "własnej".
    Dla jasności, akurat z tą "wagą głosu" liczoną akurat od
    nieruchomości też byłbym ostrożny.
    Natomiast założenie, że po zmianie przepisów podatek musiałby
    obciążać właściciela, jest co do zasady błędne - nie ma
    przeszkód aby to właśnie posiadacz był obciążony, z prawem
    do "odjęcia" posiadania w razie niepłacenia (i wtedy posiadanie
    wraca do właściciela rzecz jasna).

    > z jednej strony proste i skuteczne, ale z drugiej:
    > -dobrze zarabiales, masz piekny dom ... a na emeryturze czy zona lub
    > dzieci po smierci beda musialy opuscic, bo podatek za drogi.

    To jest kwestia stawki, ale w zupełności się zgadzam: trzeba
    się liczyć z pazernością fiskusa.

    > -teren kupiles, zasmiecony, zaniedbany, zalewany na uboczu. Zaplaciles
    > za uprzatniecie, uzbrojenie odwodnienie, droge ... i teraz masz za to
    > jeszcze podatek placic ?

    Ba. Ten typ tak ma.
    https://lh4.googleusercontent.com/-vHgNd_vj-yo/UlnFN
    UJHChI/AAAAAAAAFCk/Z3u_pGt3wKs/s480-no/1378154_40452
    4773003214_751060646_n.jpg

    > -mieszka sobie staruszka w ruderze, rudera straszna, ale coz zrobic
    > - ani sil, ani pieniedzy. Przychodzi urzednik, uczciwie wycenia - warte
    > 50 tys, wyplaca i wyrzuca. I gdzie mieszkac ?

    Tego argumentu bym nie ruszał - bo jest odpowiedź.
    W tej ruderze. Płacąc odpowiednio niski (stosownie do standardu) czynsz.
    Z wartości wyceny zabezpieczonej przy egzekucji.

    pzdr, Gotfryd