  • Data: 2013-11-23 21:33:38
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-23 10:16, Użytkownik AZ napisał:

    > Marki k. W-wy ale to bylo rok temu i dodatnie raczej nie byly bo jak jest
    > na plusie to snieg chwili nie polezy.

    Rozmowa była o pierwszych opadach, przednimi nie sypią,
    a jak się zacznie to nie nadążają. Sam tego nie zaobserwowałeś,
    muszę przypominać ?

    > No to mistrzu prosze wytlumacz jakie to mamy zimowki, czym sie roznia
    > a najchetniej poprosze o linki.

    Popularne u nas zimówki mają: bieżnik kierunkowy - najlepsze na wodę
    bieżnik symetryczny - na śnieg - najtańsze, bieżnik asymetryczny -
    bardziej uniwersalne od poprzednich. Są tez inne ale zacznij od
    tych trzech, znajdź informację i poczytaj.