    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: obiektyw szerokokatny do Nikona
    Date: Fri, 6 Feb 2009 16:59:13 +0100

    "John Smith" <u...@e...net> napisał:

    > Fajnie, no to załóżmy że potrzebujesz szerokiego kąta pod cropa i
    kupujesz:
    > - Sigmę za 2000PLN, którą za dwa lata odsprzedajesz za pół ceny
    > - Nikkora za 6000PLN, którego za dwa lata odsprzedajesz za 5000PLN
    >
    > Posiadanie którego będzie Cię więcej kosztować w tym czasie?
    > Który będzie bardziej funkcjonalny przez te dwa lata?

    Przy takiej cenie poczatkowej odpowiedź jest oczywista - tyle samo
    (oczywiście pomijajac odsetki które móglbym dostać umieszczając pozostałe po
    zakupie Sigmy pieniądze na lokacie). Nie spodziewałem się, że ten Nikkor
    jest aż 3x droższy od Sigmy. Natomiast podtzrymuję swoją tezę, że spadek
    wartości wyrażony jako procent ceny początkowej będzie w przypadku Nikkora
    niższy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)