  • Data: 2009-02-07 09:05:56
    Temat: Re: obiektyw szerokokatny do Nikona
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rad-d" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gmgm2d$2rkq$1@opal.icpnet.pl...

    > Dzięki za pomoc - mam jeszcze jedno pytanie, slyszalem opinie w stylu "nikon
    > to nikon"

    I ja potwierdzę, że "nikon to nikon". Dwa lata temu kupiłem Tamrona 17-50, 2.8 i
    nie wdając się specjalnie w testy, robiłem zdjęcia. Coś mi jednak w przypadku
    niektórych nie grało - ostrość. Aż pewnego razu postanowiłem zrobić test typu
    bateryjkowego. Okazało się, że mam BF, szczególnie widoczny na ogniskowej 50mm
    (jak robiłem portrety i widziałem mydło, to sobie tłumaczyłem, że końce
    obiektywów są mydlane ;-) ). Właśnie wysyłam Tamrona do kalibracji do serwisu
    Fototechnika (Gdańsk) i mam nadzieję, że będę jeszcze z niego zadowolony - koszt
    to ok. 240zł + przesyłka (swoją drogą może ktoś zna tańszą alternatywę?). Oprócz
    Tamrona mam jeszcze dwa obiektywy Nikkor (N50/1.8 oraz N70-300G/4-5.6) - oba
    działają bez zarzutu.

    Tak więc w przyszłości chyba jednak będę wolał dopłacić do firmowego obiektywu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin