eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźnikówRe: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 14:12:06
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
    >
    > jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać
    > czasem pomyśl na jakiej zasadzie działają
    > mój przy 500 obrotach chodzi równiutko a to dlatego że każdy wybuch u
    > cylindrze jest jednakowy a więc taki sam skład mieszanki i im bardziej jest
    > on dokładniej dobrany tym równiej chodzi silnik nawet przy niskich obrotach
    > tym samym mniej się grzeje, nie czuć z rury po wyłączeniu paliwa bo jest ono
    > w całości spalane
    >
    Nie wiem czy wiesz że:
    - pompa oleju jest zasilana z silnika
    - zatem ciśnienie oleju zależy od prędkości obrotowej silnika
    - przy niskiej prędkości obrotowej silnika ciśnienie jest mniejsze
    - przy niskim ciśnieniu, panewki na wale nie są smarowane
    wystarczająco dostatecznie

    co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zużycia tychże. Dodam
    jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4
    cylindrowy nie zapewnia ciągłej, jednakowej mocy przez cały obrót wału
    a raczej jest to taki pulsujący moment który przy niższych obrotach
    jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kręci się w silniku.

    Ale co ja będę pisał jak Ty to z tych najmądrzejszych, bez pustostanów
    pod głowicą, napisali w serwisówce 1200 ale Ty mądrzejszy jesteś i
    ustawiłeś 500.
    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: