eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźników › Re: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 14:48:33
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-07-03 14:47:47 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

    >> Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem
    >
    >> jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał it
    > ede, przy
    >> obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników
    > z
    >> 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500),
    >
    > Ale mówisz o dużych pojemnościach czy również małych?
    > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
    > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
    > ta sama maszyna miała 900rpm.

    Dziwne wartości. Jak ja zdawałem, na topie w Wawie była SR250 i ona
    AFAIR powinna mieć 900-1000 rpm, a na kursach często ustawiali na
    1500-1800. Ale nie jestem jakimś szczególnym znawcą pierdopędów i może
    o czymś nie wiem ;-)



    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: