  • Data: 2009-07-03 14:45:47
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Eskimos <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jul 2009 13:44:21 +0000 (UTC), "olob kowalski"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >ciekawa koncepcja? a wiesz jak on działa?

    Wiem. I nie ma w nim żadnej cieczy.

    >jak ci się zepsuje ciekawę czy kupisz nowego czy zrobisz tak jak napisałem

    Kupię nowego. Ten mój zarobił już na siebie wielokrotnie i nie będę w
    plecy. A zepsuć się jakoś nie chce...

    A poza tym zachowujesz się, jakbyś odkrył Amerykę.
    Takie amatorskie urządzenia do synchronizacji to nic nowego i
    szczególnego.

    >tak kilkunastoletniego jakoś nie kleję się do nowości jak much do gówna,

    Wspominając o kilkunastoletnim miałem na myśli zużycie (sam jeżdżę
    dziadkiem). Tu minimalny luz, tam minimalny luz, tu się rozszerzy, tam
    się wstąpi i całą aptekarską regulację wuj szczeli :)

    >wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury
    >tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre

    Pierdupierdu. Sprawdź, to zobaczysz. Hint -> sprzęt kilkunastoletni.
    Podejrzewam, że żeby go rozjechać wystarczy nawet kilka porządnych
    przegazówek, bez jeżdżenia, studzenia itp.

    A tak w ogóle, to głupiś waść jak but. Bez odbioru.

    --
    Darz bór,
    Eskimos