  • Data: 2009-07-03 15:21:56
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt
    > niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim
    > cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo.

    z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a słyszeć to
    nie to samo
    poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony a
    więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
    normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
    oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika mniej
    ruchy wolniejsza wymiana oleju
    cholernie logiczne