eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźników › Re: o synchronizacji gaźników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tu-darmstadt.de!newsfeed.freen
    et.de!feeder.news-service.com!postnews.google.com!p29g2000yqh.googlegroups.com!
    not-for-mail
    From: Artur Zabroński <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: o synchronizacji gaźników
    Date: Fri, 3 Jul 2009 07:12:06 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <0...@p...googlegroups.com>
    References: <h2ijn8$ihu$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@t...googlegroups.com>
    <h2iqmm$go3$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@4...com>
    <h2jbka$20e$1@inews.gazeta.pl> <h2jc7t$4bb$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@i...community>
    <h2kd9s$2qo$1@news.onet.pl>
    <3...@g...googlegroups.com>
    <h2kend$6ao$1@news.onet.pl>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <h2l2cc$jdp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.15.245.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1246630326 32653 127.0.0.1 (3 Jul 2009 14:12:06 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jul 2009 14:12:06 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p29g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=83.15.245.250;
    posting-account=XuWEoQoAAACIySalknB1x1etbfJ6SZd3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.0.11)
    Gecko/2009061208 Iceweasel/3.0.6
    (Debian-3.0.6-1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:604046
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
    >
    > jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać
    > czasem pomyśl na jakiej zasadzie działają
    > mój przy 500 obrotach chodzi równiutko a to dlatego że każdy wybuch u
    > cylindrze jest jednakowy a więc taki sam skład mieszanki i im bardziej jest
    > on dokładniej dobrany tym równiej chodzi silnik nawet przy niskich obrotach
    > tym samym mniej się grzeje, nie czuć z rury po wyłączeniu paliwa bo jest ono
    > w całości spalane
    >
    Nie wiem czy wiesz że:
    - pompa oleju jest zasilana z silnika
    - zatem ciśnienie oleju zależy od prędkości obrotowej silnika
    - przy niskiej prędkości obrotowej silnika ciśnienie jest mniejsze
    - przy niskim ciśnieniu, panewki na wale nie są smarowane
    wystarczająco dostatecznie

    co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zużycia tychże. Dodam
    jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4
    cylindrowy nie zapewnia ciągłej, jednakowej mocy przez cały obrót wału
    a raczej jest to taki pulsujący moment który przy niższych obrotach
    jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kręci się w silniku.

    Ale co ja będę pisał jak Ty to z tych najmądrzejszych, bez pustostanów
    pod głowicą, napisali w serwisówce 1200 ale Ty mądrzejszy jesteś i
    ustawiłeś 500.
    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: