  • Data: 2009-07-03 14:52:34
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Arni <a...@N...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Zabroński pisze:

    > Arni, nie da się może wyciąć onetowych gówniarzy? :-)

    da sie ale to nie do mnie. Trzeba zebrac odpowiednio duzo argumentow i
    uderzyc na pl.news.admin ale nie sądze zeby onet tak po prostu odcieli
    :) Na indywidualne upodobania jest prosta metoda co nazywa sie KF.
    mentalny lub programowy. Jak ktos uzywa wyzwisk jako argumentow to nawet
    go nie czytam.

    aha - moj czytnik ma jeszcze szybszą metode jednoliterkową i dlatego
    niektore wątki sponsoruje literka "k'

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"