    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: o synchronizacji gaźników
    Date: Fri, 3 Jul 2009 14:47:47 +0200

    de Fresz wrote:

    > Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem
    > jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał itede, przy
    > obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników z
    > 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500),

    Ale mówisz o dużych pojemnościach czy również małych?
    Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
    obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
    ta sama maszyna miała 900rpm.

    > po drugie w tym konkretnym przypadku jest to 1/3 tego, co zaleca
    > producent - ale co oni tam się znają.
    > Choć oczywiście nie wykluczam, że mało w życiu widziałem i mamy tu do
    > czynienia z geniuszem strojenia gaźników, przy którym dżapscy
    > inżynierowie, to leszcze z pustostanem w dyńkach... :->

    'Panie, skoro to działa bez tych śrubek,
    to znaczy że one są niepotrzebne' ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb