  • Data: 2009-07-03 12:51:59
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "huck" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:903e5ed4-f7d7-4409-a4b3-022cff931862@c36g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 3 Lip, 10:10, mech <m...@v...pl> wrote:

    > Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą
    > pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt
    > częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie.

    To nie o to chodzi tylko, że kolega zjebał wszystkich i nazwał ich
    debilami bo płacą za wakuometry.

    no nie no najpierw ktos sformulowal teze ze w 21 wieku nie mozna/ nie
    należy/ nie wypada * (niepoczebneskreslic)
    byc Makgajwerem i że robienie czegokolwiek zamiast kupowania jest passe,
    (szczegolnie w kontekscie kryzysu i wsparcia którego potrzebuja producenci)
    a kolega olob widac że świeży tutaj wdał się w niepotrzebna polemikę z
    Kuczem :-) zamiast chytrze wykorzystac jego zdolności polemiczne w celu
    wsparcia własnej tezy
    to tsk na podsumowanie
    huck
    PS
    droga redakcjo jak mam carbtuna a cały motocykliel wyrzeżbiłem sam to jestem
    na czasie (21 wiek )
    bo sie koledzy ze mnie smieja że motocykliel taki inny nie sklepowy