eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźników › Re: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 14:00:57
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-07-03 15:53:40 +0200, "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> said:

    >> Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modelu
    >> zaleca ~1700, za to znajomej ZXR400 nie szło dobrze zestroić, gdy miał
    >> wolne poniżej 2000 rpm (się zdziwiłem jak wsiadłem). Jak jeszcze
    >> dojdzie zużycie gaźników nakładające się na chimeryczność tego silnika,
    >> to jest niezłą sztuką zestrojenie tego tak, żeby chodziło dobrze,
    >> zwłaszcza w górnych partiach obrotów, które ten silnik bardzo lubi.
    >>
    > do wczoraj miałem te same problemy o których piszesz :)) dawałem do
    > grzebania super polskim specjalistom co jak nie mają urządzenia to nie
    > potrafią myśleć

    Jak na razie przechwalasz się jak to teraz silnik zajebiście chodzi na
    wolnych (wuj tam, że o wiele za niskich). Jeśli kręci Cię tylko
    dłubanie, to kul, masz fajny mebelek, który jeszcze warczy. Ja tam
    jestem za to bardzo ciekaw, jak to to teraz ciągnie na średnich i
    wysokich obrotach i czy zapierdziela jak powinien. I niestety
    niezmiernie ubolewam nad tym, że nie mogę tego sam organoleptycznie
    zobaczyć i usłyszeć...

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: