eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźnikówRe: o synchronizacji gaźników
  • Data: 2009-07-03 13:59:31
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    primuss <k...@h...pl.usunto.i.to.te> napisał(a):

    > "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > > po tym że woda jest lżejsza od rtęci i bardziej czuła od membrany zegara
    > > poza tym im cieńsza rurka tym jeszcze większa czułość a tym samym
    jeszcze
    >
    > > większa dokładność w ustawieniu ciśnień
    >
    > A czy nie jest tak ze wieksza czulosc daje wieksza podatnosc na blad
    losowy
    > regulacji (wieksza wariancja w kolejnych pomiarach)? taktylkopytamboniewiem
    >
    >
    > --
    > pozdr.,
    > primuss
    > FZ6n
    to co zauważyłem to podczas wkręcania na wyższe obroty fantastynie widać
    które przepustnice mają luzy to znaczy że podczas dodawania gazu jeden
    cylinder dostaje więcej powietrza a drugi mniej po to żeby za sekundę oba
    się wyrównały /fajnie to widać na przesuwających się słupach wody w rurkach/
    co do błędu tak długo jak będzie równo silnik pracował wchodził i schodził z
    obrotów mam w dupie statystykę stosowaną do tego co opisałem

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: