  • Data: 2016-12-16 14:48:01
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie czuję tej zależności (fizykę biorę na czucie a nie na równania :) )
    ja mam inne przemyślenia, mało fizyczne. Jak ja bym wpadł na pomysł
    czegoś co zakrawa na perpetum mobile i działa, to najpierw chciałbym to
    wykorzystać po cichutku na własny użytek, bojąc się... podatków?
    Chińczyków? Starałbym się tak sprawę rozegrać, opatentować, zabezpieczyć
    swoje prawa autorskie aby mieć z tego maksymalne korzyści.
    Na 100% nie prezentowałby tego na YT. chociażby ze strachu że tak proste
    układy zbuduje sobie co drugi człowiek mając w poważaniu moje odkrycie.
    Reasumując: małe szanse że za naszego życia doczekamy się darmowej
    energii, wysysanej z "niczego" (cennego). Ale szanse są. Natomiast
    szanse że dowiemy się o tym fakcie z amatorskiego filmiku na YT - zerowe

    ToMasz

    PS
    ale zawsze mogę się mylić. zastanówmy sie więc, co by było gdyby nagle
    ktoś w arizonie odkrył, jak z pudełka spinacza 2 magnesów i silniczka
    uzyskać darmową energię. (uprośćmy: elektryczną) przez parę dni każdy
    by powtarzał to doświadczenie w celach eksperymentalnych. po miesiącu
    można byłoby kupić generatory takiej energii na allegro. ludzie masowo
    rozwiązywaliby umowy z energetyką (vatenfal, tauron). ten sektor
    przemysłu czekałby krach. to samo z kopalniami, wiatrakami,
    ekeltrowniami atomowymi i wodnymi. PRzemysł oparty na ropie transport,
    wszystko co ma silnik spalinowy - rewolucja. cokolwiek co służy do
    ogrzewania - rewolucja. Czy świat wytrzymałby taką zmianę w czasie
    liczonym w dniach? Nie sądze żeby ujawinienie takiego wynalazku na YT
    przyniosło pozytywne skutki dla ludzkości. Czy myślicie że genialny
    wynalazca nie dojdzie do takich wniosków?