    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Date: Wed, 14 Dec 2016 22:10:45 +0100

    > Nieznane obecnie źródła energii pewnie zostaną odkryte w przyszłości,
    > ale nie o to chodzi zwolennikom tego "ruchu" połączonego z teorią
    > spiskową. Twierdzą oni, że duże ilości darmowej energii można sobie
    > produkować w domowych warunkach za pomocą sprzętu nieskomplikowanego
    > bardziej od zabawek Adama Słodowego. Twierdzą oni, że świat nauki i
    > przemysłu doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale te odkrycia są
    > "tuszowane" aby firm energetyczne mogły nadal zarabiać.

    No nie do końca bym się zgodził. Patrząc na co poniektóre próby
    podejścia do tego tematu, to powiedziałbym, że Adam Słodowy raczej
    nie miał takiego warsztaciku :)

    Być może - potrzeba do opracowania takiego generator jeszcze 100 lat i
    technologii jeszcze nie opanowanych. A być może wystarczy to , co już
    dziś jest i można poskładać z dostępnych rzeczy.
    Skoro można dziś "w miarę prosto" zatrzymać swiatło, to kto wie ?...

    > To jest część większego ruchu społecznego. Zwolennicy wolnej energii są
    > dla inżynierii tym samym, czym antyszczepionkowcy dla medycyny,

    Nie zgadzam się. Uogólniasz niepotrzebnie. Nawet, jeżeli ta część
    myśląca w takich kategoriach jaki piszesz jest bardzo duża, czy
    przeważająca.

    > Wiele czynników się na to składa. Przede wszystkim beznadziejny system
    > szkolnictwa. Dzieciaki uczy się kucia na pamięć i trafiania w klucz.
    > Takie rzeczy jak metoda naukowa przerabia się dopiero studiach (jeśli ma
    > się szczęście). Nic więc dziwnego, że dorośli ludzie gotowi są łyknąć
    > każdą brednię z Internetu.

    No tu akurat pełna zgoda. Gdyby było inaczej, pan Binienda nie byłby
    tam, gdzie dziś zasiada.