  • Data: 2016-12-14 22:03:31
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co z tymi co komunikują się z obcymi?

    Wkraczasz na śliski grunt :)
    To nie jest temat na tą grupę, więc nie będę rozwijać, ale zdecydowanie
    odradzam koledze takie autorytatywne oceny w tym temacie, bo gdyby
    kolega widział takie rzeczy jak ja, znał ludzi, których ja znam, i
    wiedział o pewnych rzeczach, który zapewne nie wie - to mógłby być...
    no nie wiem - zaskoczony ? Zdziwiony ?
    To oczywiście nadal jest dziś temat do żartów, ale te żarty zapewne w
    swoim czasie przestaną być takie zabawne...
    Zwłaszcza - że nawet podchodząc do zagadnienia "naukowo" nie ma żadnego
    racjonalnego powodu, żeby kosmici sobie istnieli, czy przebywali w
    dowolnym miejscu - w tym na Ziemi. Statystycznie to imo nawet dziwne by
    było, gdyby ich nie było :)
    Uwagi w rodzaju "nie dolecą bo za daleko" też już od pewnego czasu są
    nieaktualne. Itp itd.

    Dlatego - tutaj imo lepiej się ograniczyć do tematów stricte "naukowych"
    i sprawdzalnych jako tako. A generatory energii - jakie by nie były -
    takim tematem są. "Płaska ziemia" to też rzecz dość łatwo naukowo
    weryfikowalna, więc można łatwo określić, czy jest "prawdopodobna" czy nie.