  • Data: 2019-09-05 14:09:33
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 września 2019 20:57:26 UTC+2 użytkownik mk4 napisał:

    > Jednak jesteś krętaczem i manipulatorem bo w ogóle nie odnosisz się do
    > słusznego i merytorycznego posta a tylko cedzisz jakieś smuty, które
    > chyba mają pokazać że rzeczywistość cie przerasta.

    To do czego się odnosiłem zostawiłem w cytacie przy mojej wypowiedzi.
    Resztę "merytorycznej" wypowiedzi wyciekłem i się do niej nie odniosłem bo nie bardzo
    było do czego. Bo RoMan tam broni zapierdalaczy drogowych idiotycznym argumentem "bo
    może ma jakaś sytuacje życiową" a krytykuje tych którzy jeżdżą zgodnie z przepisami
    tylko trochę wolniej niż by RoManowi i jemu podobnym pasowało. A może maja jakaś
    sytuacje życiową która tego wymaga;)

    >Ogarnij się gościu

    Ogarnij się i zacznij myśleć czytając
    Poczytaj przy okazji jak w Niemczech eliminują z dróg idiotów i jak łatwo i tani
    można później prawko odzyskać zdając idiotentesten(MPU)

    >bo żal patrzeć na taki stopień zniewieścienia jaki prezentujesz.

    Rozwiń proszę o tym zniewieścieniu.

    Ps:
    Ty też z tych co to przekraczają dopuszczalna prędkość migając i trąbiąc przy tym na
    tych co jada zgodnie z przepisami?