  • Data: 2019-09-11 22:59:53
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ogolnie tak, tylko gdzie zlomujesz, jak ci sie zepsuje np na Wegrzech
    > ?

    Gdzie chcesz i gdzie ci wygodnie.
    Ja bym najprawdopodobniej zezłomował tam gdzie najblizej ale nikt ci nie
    powinien zabraniac tachania złoma do punktu pod domem 1000km dalej...

    > A czy potem wyrejestrujesz na podstawie wegierskiego zaswiadczenia ?

    A dlaczego nie?
    Ja w uni, wegier w uni - którys papier jakis gorszy?
    Przeciez jak byłby jakis ogólny system to to mogłoby sie odbywac miedzy
    granicami bez mojego udziału, tak jak odbywa sie obecnie (a w kazdym
    razie moze sie odbyc) na terenie RP.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac