  • Data: 2019-09-10 17:56:48
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2019 o 20:30, 'TomN' pisze:
    > Kviat w

    > Pierdolisz jak potłuczony!

    Nerwy ci się popsuły :)
    Ale nic dziwnego, że czujesz niepokój, bo zaczęło coś do ciebie docierać.

    Tu masz jeszcze:
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Dzien-z-policyj
    na-grupa-Speed-na-obwodnicy-Trojmiasta-n137668.html

    "W środę, 4.09.2019 towarzyszyliśmy z kamerą policjantom z gdyńskiej
    drogówki, którzy w ramach działań grupy "Speed" patrolowali głównie
    obwodnicę i ul. Morską."

    "Towarzyszyliśmy policjantom z policyjnej grupy "Speed" na obwodnicy.
    Podczas naszej służby rekordzista przekroczył dozwoloną prędkość o 61
    km/h. Każdy wjazd na obwodnicę skutkował tym, że nieoznakowany radiowóz
    zatrzymywał kierowcę, który jechał co najmniej o 30 km/h szybciej, niż
    pozwalały na to znaki."
    (...)
    "Pierwszego kierowcę, który jedzie 142 km/h na odcinku, na którym można
    poruszać się maksymalnie 100 km/h trzeba zatrzymać praktycznie od razu
    po naszym wjeździe na obwodnicę. 300 zł i 8 pkt. karnych trafia na jego
    konto w kilka minut i jedziemy dalej."
    (...)
    "Po niecałych czterech godzinach suma wypisanych mandatów przekroczyła
    już 2,1 tys. zł."
    (...)
    "Pozostali kierowcy w większości wprost przyznawali, że przepisy łamali
    świadomie. Każdy wjazd na obwodnicę skutkował więc kolejnym mandatem i
    punktami karnymi."

    I teraz skup się, będzie najistotniejsze:

    "- Kiedyś jeden z kierowców migał nam światłami, gdy wyprzedzaliśmy inny
    samochód na obwodnicy. Zapewne według niego robiliśmy to za wolno. Gdy
    więc skończyliśmy manewr, wyprzedził nas, zjechał na prawy pas i
    gwałtownie zahamował. Mina, gdy włączyliśmy sygnały i zorientował się,
    że to nieoznakowany radiowóz, była bezcenna - opowiada mł. asp. Paweł
    Dobrowolski.
    Można było za to wycenić wykroczenia samozwańczemu "szeryfowi". Po
    podsumowaniu wszystkich okazało się, że 1 tys. zł zniknęło z jego
    portfela, ale nauczka zapewne na zawsze pozostała w jego pamięci."

    > I na dodatek jeden akapit podzieliłeś na milijon liter...

    Te kilka linijek okazały się zbyt długim tekstem do ogarnięcia? Za dużo
    literek było? Biedactwo...

    > Pa IDIOTO.

    Przepraszam, że naraziłem cię na tak gigantyczny wysiłek umysłowy.
    Na drugi raz uprzedź i podaj ilość literek z jaką jeszcze sobie radzisz,
    postaram się nie popełnić tego błędu ponownie.

    Pozdrawiam
    Piotr