  • Data: 2019-09-09 15:21:29
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2019 o 22:52 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Zawyża, przy 160 googiel pokazuje 3km/h mniej.

    To niewiele. Ale potrafi wiecej, i wydaje sie, ze jedziesz 160, a tak
    naprawde 150.
    No ale skoro corsa cie wyprzedza, to ona musi z 10 wiecej ...

    >Paliwo mają lepsze :-)

    Kiedys legendy o tym krazyly, ale jednak watpie.

    Kiedys mieli ubezpieczenie zalezne od mocy, i sporo bylo slabych
    pojazdow, ale dawno temu bylo i jakby im przeszlo.

    Niby mocy az tak duzo nie trzeba, Corsa 1.2 z 51kW/70KM ... predkosci
    juz nie podaja, nieoficjalnie 160km/h, moze Niemcy lubia jezdzic z
    pedalem w podlodze.

    W Polsce Opel oferuje 1.4T, 100KM - to juz takie 160 potrafi
    wyprzedzic.
    W Niemczech oruja jeszcze 150KM, a google znajduje i corsy 192KM.

    J.