  • Data: 2019-09-05 11:48:39
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2019 o 21:32, 'TomN' pisze:
    > Kviat w

    > Ej, ani literki nie zmieniłem w cytatach -- ot wyciąłem co było nieistotne,

    Masz bardzo poważny problem z oceną, co jest istotne, a co nie. Zapewne
    na drodze również.
    Takim jak ty lekarze powinni zabierać prawo jazdy.

    > To jak to jest, że jedziesz przepisowe 140 z których nie masz zamiaru
    > hamować i nie będziesz przekraczał dozwolonej prędkości,

    Skup się, będzie istotne:
    Nie mam zamiaru hamować i przekraczać dozwolonej prędkości dla chama i
    idioty, który siada mi na dupie i wali światłami.

    > ale potrafisz
    > przyspieszyć...

    Skup się, będzie istotne:
    Potrafię przyśpieszyć, gdy ktoś za mną nie zachowuje się jak cham i
    idiota, czyli dojeżdżając do mnie zachowuje bezpieczną odległość i nie
    toczy piany z pyska.

    Jest jeszcze coś czego nie zrozumiałeś?

    Pozdrawiam
    Piotr