    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: o autostradach po raz kolejny
    Date: Wed, 28 Aug 2019 18:49:55 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 17:25 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie pisze prawdy. W większości przypadków się po prostu... nie da.
    > Niemcy wbrew obviegowej opinii wcale nie mają zajebistych autostrad. W
    > większości to stare drogi o standardzie gorszym niż nasze eski.

    Mają zajebiste, a będą jeszcze lepsze bo je ciągle remontują.
    Typowa niemiecka autostrada po remoncie ma nawierzchnię na której nawet
    podczas ulewy nie ma stojącej wody. Zakręty ma tak wyprofilowane, że nawet
    moim dupowozem w którym siedzę jak na kiblu nie muszę się zapierać
    łokciami o drzwi gdy w nie wchodzę przy 160km/h.
    Jest tłoczno, bo Niemców dużo i dużo jeżdżą, dodatkowo tranzyt dokłada
    swoje, są ciagłe wk...ące remonty - ale nie możesz pisać że ich autostrady
    są w standardzie naszych esek.

    Żeby nie było - ja nie lubię tam jeździć (przez korki i remonty), ale to
    co napisałeś to "oszczędne gospodarowanie prawdą" :-)

    TG