  • Data: 2012-05-31 09:58:10
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:8259849450$20120531093208@squadack.com...
    > Hello Bogdan,
    >
    > Thursday, May 31, 2012, 9:02:56 AM, you wrote:
    >

    > [...]
    >
    > Ale trzymasz się lepiej ode mnie...

    > Tylko pogratulować. Ale przyjmij do wiadomosci, że nie każdy ma takie
    > szczęście.

    > Mylisz się. Nie te czasy - jest naprawdę ciężko. Masz szczęście, że
    > zachowałeś zdrowie.

    Dziękuję za życzenia. W czerwcu minie rok, jak wstawiono mi zastawkę aortalną i
    protezę tętnicy aortalnej. Po za tym wszystko gra. Mam zamiar jeszcze długo
    pożyć.

    Z pracą, to jest tak jak w dowcipie:
    # Ktoś prosi Boga, by mu zesłał dużą wygraną w totolotka. Prosi ciągle, ale
    daremnie. Wygrana nie przychodzi.
    W końcu Bóg zniecierpliwiony ciągłymi prośbami mówi Ktosiowi, żeby Bogu dał
    szansę i wypełnił kupon totolotka. #

    Może jestem zbyt optymistyczny, ale z perspektywy lat, które przeżyłem, mam
    chyba rzeczywisty osąd otaczającej mnie rzeczywistości. Może zbyt surowo oceniam
    swych ziomków, a siebie wywyższam? Nie wiem.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".