  • Data: 2012-05-31 11:15:30
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jq7be9$25jn$2@adenine.netfront.net...

    > Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości

    > Dziękuję za życzenia. W czerwcu minie rok, jak wstawiono mi zastawkę aortalną
    > protezę tętnicy aortalnej. Po za tym wszystko gra. Mam zamiar jeszcze długo
    > pożyć.
    >
    > =====================
    > A teraz weź takiego niedoszłego emeryta budowlańca z zastawką aortalną wyślij
    > lub nakaż mu pracować na budowie do 67 lat.

    Widziałeś czynnego zawodowego boksera w wieku 66 lat?
    Widziałeś czynnego zawodowego lekkoatletę w wieku 66 lat?
    Widziałeś czynnego zawodowego kolarza w wieku 66 lat?

    Widziałeś czynnego zawodowego brydżystę w wieku 66 lat? - To jest możliwe.
    Widziałeś czynnego zawodowego szachistę w wieku 66 lat? - To jest możliwe.
    Widziałeś czynnego zawodowego stróża w wieku 66 lat? - To jest oczywiste, że
    tak.

    Wszystko, co piszesz jest prymitywną demagogią.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".