  • Data: 2009-04-04 09:10:42
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj !

    >Po co w aparatach skalowanie rozdzia?ki/kompresji jpg?
    >Aha kompromis mi?dzy rozdzielczo?ci?/ilo?ci? zdj?? na
    >karcie/kopiowaniu/magazynowaniu.

    Po co TERAZ... sRAW jak pamieci coraz bardziej tanieja.

    Kiedys 512 Mb bylo drogie a teraz 8 Gb czy 16 Gb nie
    stanowi problemu.

    Dlaczego wtedy tego nie zrobili a teraz wpadli
    na to ze potrzebny jest sRaw ? Dla mnie to ewidentna akcja na zasadzie
    "Jeden bajer wiecej" i nic wiecej ;)

    >Do tej kamery powkr?casz s?oiki od ef? Nie? Szkoda.

    Po co mi podrecanie sloikow ef do kamery ? Zwariowales ?

    Moja kamera to male i lekkie urzadzenie zrobione glownie do celow
    filmowania i stad jej ergonomia jest calkiem inna od
    lustrzanki z mozliwoscia filmowania.

    Do obslugi kamery wystraczy mi 1 dlon i latwo moge robic
    najazdy i odjazdy zooma.

    >Od 25 lat skacz? po ga??ziach, wi?c nie b?d? si? poni?a? do
    >chodzenia po piachu i to jeszcze na 2 ?apach.

    Bez komentarza ;)

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.