    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Date: Mon, 30 Mar 2009 12:24:35 +0200
    <gqclrh$up$1@inews.gazeta.pl> <gqcktr$ord$1@node1.news.atman.pl>
    <gqcu17$7qr$1@inews.gazeta.pl> <gqll38$k1f$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gqlm5h$qa6$2@news.onet.pl> <gqloil$rte$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <gqnllp$i55$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <gqnuts$5re$1@news.wp.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <gqoler$l27$1@news.wp.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <gqop0o$nba$1@news.wp.pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie interesuje mnie taki problem :)

    To właściwie wystarcza za podsumowanie tego co poniżej, a co pozwolę
    sobie przetłumaczyć pod Twoim tekstem.

> [...]
    > resztę ma piracką i z tych połowa się nie czyta, albo nie ma napisów,
    > albo dźwięk się rozłazi albo). Oglądając telewizję co program ma inne
    > proporcje ekranu, z których żadne nie wpisują się do końca w posiadany,
    > a w amplitunerze ma włączone kolejno podbicie basów, sopranów,
    > superbasów, superstereo i dolby digital do skompresowanego stratnie mp3
    > 128kpps surrond.
    > Taka jest dzisiejsza rzeczywistość medialna w domu Kowalskiego i ja
    > osobiście tego uniknąłem zatrudniając do wszystkiego peceta z końcówką
    > mocy (siedzącą zresztą w obudowie onego) i dwoma kolumnami.

    "Jestem guru ponad papką,
    W kompie gmeram lewą łapką.
    Parzy kawę, robi ....
    Nie każdemu? A to szkoda :-)"

    Adam, z całym szacunkiem, ja rozumiem, że żyjesz/łeś z helpdeskowania,
    ale nie każdy ma ochotę za to płacić, a jak zresztą wynika z Twojego
    opisu nie każdy radzi sobie z dzisiejszą techniką. I po to właśnie są
    standardy typu DVD. Moment jak okrzepnie coś nowego i stanie się
    "commodity", poznasz to po tym, że Manta z Oszołoma to odtworzy i
    zastąpi starą Mantę.

    --
    Mirek