  • Data: 2009-03-29 21:25:42
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A co jak ktoś nie ma pc? Serio pytam o masową dystrybucję do anonimowego
    > odbiorcy, który się totalnie nie zna, jak mu dam dvd pal to każdy
    > player czy pc go odpali, a tak musze liczyć na vlc+szybki pc+user sobie
    > radzi. Robie materiały wideo z naszego stowarzyszenia i nie mam pojęcia
    > kto i na czym je będzie ogladał, mam wymagać pc i vlc?

    Nie interesuje mnie taki problem :)
    Masowy odbiorca posiada magnetowid daewoo, magnetofon i cd technicsa
    nabyty w 1990 roku, dvd manta, amplituner 7.1 Elta, telewizor lcd z
    łapanki w Saturnie, pięć wywracających się plastikowych głośników z
    braku miejsca ustawionych jeden na drugim plus basowa paczka z peekiem
    120Hz i pół kilometra zakurzonych kabli, których na reklamie wcale nie
    było. Magnetowidu nie wyrzuci, bo na na kasetach nagrane wesele córki,
    cd oraz dvd przeskakują na co drugiej płycie (tej z gazety gratis, bo
    resztę ma piracką i z tych połowa się nie czyta, albo nie ma napisów,
    albo dźwięk się rozłazi albo). Oglądając telewizję co program ma inne
    proporcje ekranu, z których żadne nie wpisują się do końca w posiadany,
    a w amplitunerze ma włączone kolejno podbicie basów, sopranów,
    superbasów, superstereo i dolby digital do skompresowanego stratnie mp3
    128kpps surrond.
    Taka jest dzisiejsza rzeczywistość medialna w domu Kowalskiego i ja
    osobiście tego uniknąłem zatrudniając do wszystkiego peceta z końcówką
    mocy (siedzącą zresztą w obudowie onego) i dwoma kolumnami.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl