  • Data: 2009-03-29 21:10:39
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.03.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > 20fps nie wystarczy, ale wolę natywne niż przekombinowane do 25. Drugi
    > punkt - vlc, odtwarza wszystko oprócz nowego reala, który pewnie lada
    > chwila odtworzy. Dziobas wszystko łyka, ale jest siermiężny.

    A co jak ktoś nie ma pc? Serio pytam o masową dystrybucję do anonimowego
    odbiorcy, który się totalnie nie zna, jak mu dam dvd pal to każdy
    player czy pc go odpali, a tak musze liczyć na vlc+szybki pc+user sobie
    radzi. Robie materiały wideo z naszego stowarzyszenia i nie mam pojęcia
    kto i na czym je będzie ogladał, mam wymagać pc i vlc?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***