    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy egzamin
    Date: Wed, 28 Dec 2011 16:15:57 +0100

    W dniu 2011-12-28 15:48, J.F pisze:

    > Dobrze piszesz, ale jedziesz sobie po 4-ro pasowej drodze
    > dwukierunkowej, dochodzisz jakiegos kapelusznika na lewym pasie, akurat
    > dojechaliscie do zakretu oznaczonego znakiem ostrzegawczym ...
    > no i naciskasz hamulec czy kierunkowskaz ? 5s na odpowiedz .

    Ale to jest sytuacja wymyślona czy pochodzi z testów?
    W normalnej jeździe zdarzają się dużo bardziej skomplikowane sytuacje. I
    jeżeli ktoś nie potrafi odpowiedzieć na względnie proste pytanie to jak
    sobie poradzi w normalnej jeździe?

    A co do wykuwania na pamięć, jeżeli ktoś stosuje taką metodę "nauki" to
    nie ma co się dziwić.

    Moim zdaniem obecne testy są bardzo łatwe, naprawdę nie trzeba wiele aby
    przeanalizować pytania (większość się powtarza albo są podobne) i je
    zrozumieć a nie wykuć.

    > Wiec po ch* wymyslac takie skomplikowane przepisy ?

    Życie nie jest proste.

    > Albo to co Tom podawal - w jednym pytaniu "ma pierwszenstwo", drugim "ma
    > ustapic", w trzecim "jemu ustepuja".
    > Proste i szybkie, ale czytac trzeba powoli i uwaznie, i rownie uwaznie
    > odpowiadac.

    Daj link do punktu który wymaga tak długiego czasu na zrozumienie. Tak
    się składa, że ostatnio robiłem sobie taki test ku przypomnieniu i z
    ciekawości ile rzeczy pozapominałem. I nie przypominam sobie nic
    podchwytliwego. Owszem nie pamiętałem dróg hamowania dla poszczególnych
    prędkości oraz ilości wdechów i masaży serca podczas reanimacji.

    > albo
    > Widząc ten znak http://jfox.republika.pl/moto/pyt/z2.jpg

    Opis znaku jest jasny. Masz ustąpić pierwszeństwo osobie nadjeżdżającej
    z przeciwka. Nie zależnie jaki będzie zestaw pytań to pierwszeństwo
    trzeba ustąpić.

    > albo np
    > Znak ten zabrania wjazdu
    > http://jfox.republika.pl/moto/pyt/z3.png

    Opis znaku również jest jasny. Czym jest pojazd silnikowy powinieneś
    wiedzieć, co to motocykl jednośladowy również:)

    A.