  • Data: 2011-08-06 16:34:01
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j1hqfs$rm9$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja tak się przyzwyczaiłem, że bym inaczej nie mógł. Ustawiam temperaturę
    > i zapominam o pokrętłach, nie ma znaczenia, czy klimatyzacja jest
    > włączona,
    > czy nie, nie ma też znaczenia, czy na dworze jest 20, czy 5 stopni, zawsze
    > mam
    > taką temperaturę, jaką chcę. Czysta wygoda. :-)

    Po pierwsze - to nieprawda, po drugie - koszty osiągnięcia są zbyt wysokie
    często.
    Przykład - nagrzane auto.
    Co mnie obchodzi jaka jest temperatura na czujniku?
    Moim celem jest chłodek przy jednoczesnym BRAKU PRZECIĄGU.

    Automat tego nie zapewnia, choć ponoć VW W12 czy jak to się tam zwało tak
    był zrobiony.