  • Data: 2011-08-07 13:56:51
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" wrote:
    > Sposób dochodzenia takiej klimy do żądanej temperatury jest zdecydowanie zły.

    Nie używam trybu AUTO, bo robi przeciągi. :-) Lubię chłodek, ale w ciszy
    i bez huraganu obok głowy. :-)

    > A jak już dojdzie, to Ci bez różnicy czy wcześniej nakręcisz się guzikami od
    ręcznej,
    > czy przyciskami od automatycznej, bo już więcej i tak nie musisz kręcić.

    Ja w ogóle nie przestawiam. Raz ustawione 21,5 stopnia, tak mi pasuje
    i niezależnie od pogody nic nie zmieniam. W zimne dni automatycznie
    mi nagrzewa wnętrze, w gorące schładza. Panelu sterowania dotykam
    tylko w przypadku, gdy chcę włączyć lub wyłączyć sprężarkę. :-)

    > To znaczy o to, że auto wstawione do garażu latem, przy następnym wyjeździe zimą
    nie
    > będzie wymagało jednorazowego przekręcenia gałki?
    > Na ile wyceniasz taką potrzebę?

    W moim przypadku na trochę więcej zachodu przy szukaniu auta używanego. :-)
    Bo cenowo na rynku wtórnym różnica jest symboliczna, albo nie ma jej wcale.

    > Z automatycznej klimy skorzystałem raz, bo dawali za free, więcej bym tego nie
    kupił.

    W większości aut dają za free w praktycznie najtańszych _sensownych_ poziomach
    wykończenia, stąd moje zdziwienie, że Citroen daje do C4 dopiero w najwyższej
    wersji. Sensowny poziom wykończenia = zdecydowanie wyższy niż biedak
    z korbotronikiem, lusterkami na kikuty, kierą z plastiku obszytą powietrzem
    i półką zamiast radia.

    Pozdrawiam
    .Peeter