  • Data: 2009-09-02 16:18:34
    Temat: Re: nowa płyta i instalacja XP
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > nie rozumiem, napisałem że nie ma złącza flopa...

    Ano... Bo wiesz... sam flop raczej nijak potrzebny do instalacji XP nie
    jest...
    Tym samym problem sprzetowy u Ciebie nie wystepuje.

    Natomiast owszem - do wrzucenia podczas instalacji sterownikow
    SCSI/SATA flop sie przydaje. Ale raz, ze tego nie doprecyzowales,
    a dwa, ze to juz NTG jest.

    A zebym nie byl taki do konca zly - podaje rozwiazanie twojego problemu:

    Zintegruj sobie SP3 i sterowniki SATA ze swoja instalka XP

    A jak? Ano - pytaj na wlasciwej grupie. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.