  • 1. Data: 2009-09-02 15:27:20
    Temat: nowa płyta i instalacja XP
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    nie no same problemy z tą modernizacją... kupiłem sobie płytę główną no i
    nie pomyślałem, ale płyta nie ma złącza FDD... jak na takie płycie
    zainstalować Windows XP? Ktoś przerabiał ten temat?

  • 2. Data: 2009-09-02 15:37:30
    Temat: Re: nowa płyta i instalacja XP
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > nie no same problemy z tą modernizacją... kupiłem sobie płytę główną no
    > nie pomyślałem, ale płyta nie ma złącza FDD... jak na takie płycie
    > zainstalować Windows XP? Ktoś przerabiał ten temat?

    Jestes absolutnie pewien, ze chodzi Ci o zlacze stacji dyskow??

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-09-02 15:42:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Jestes absolutnie pewien, ze chodzi Ci o zlacze stacji dyskow??

    nie rozumiem, napisałem że nie ma złącza flopa...
    jak zainstalować windows xp? w googlach piszą, że trzeba mieć xp + sp2 który
    nie wymaga sterowników - prawda to? nie dotarły do mnie jeszcze pamięci więc
    nie mogę sprawdzić...

  • 4. Data: 2009-09-02 15:48:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > nie no same problemy z tą modernizacją... kupiłem sobie płytę główną no i
    > nie pomyślałem, ale płyta nie ma złącza FDD... jak na takie płycie
    > zainstalować Windows XP? Ktoś przerabiał ten temat?

    Normalnie, wsadzasz *płytę* instalacyjną do kieszeni napędy CD/DVD i
    już. Oczywiście, że zasilacz masz na tyle mocny, że pociągnie taki napęd
    ;)

    j.

  • 5. Data: 2009-09-02 15:53:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message

> [...]
    > jak zainstalować windows xp? w googlach piszą, że trzeba mieć xp + sp2
    > który nie wymaga sterowników - prawda to? nie dotarły do mnie jeszcze

    Dodal bym jeszcze wlaczenie w BIOSie trybu kompatybilnego dla SATA, bo
    pewnie tu problem lezy.

    A jesli sie nie da, to nLite.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2009-09-02 16:05:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a te sterowniki z dyskieteki wgrywane na samym początku instalacji nie są
    potrzebne? robiłeś to czy gdybasz? ;o)

  • 7. Data: 2009-09-02 16:05:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a gdzie mniej więcej szukać tego trybu?

  • 8. Data: 2009-09-02 16:13:55
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 2 wrzesień (środa), gdy o godz. 17:27 *identyfikator: 20040501*
    napisał(a):

    > nie no same problemy z tą modernizacją... kupiłem sobie płytę główną no i
    > nie pomyślałem, ale płyta nie ma złącza FDD... jak na takie płycie
    > zainstalować Windows XP? Ktoś przerabiał ten temat?

    Jaka to płyta główna? Większość płyt ma emulację w biosie trybu IDE i
    normalnie instalka widzi dysk.

    --
    Krasnal...

  • 9. Data: 2009-09-02 16:16:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    ASUS M4A785TD-M EVO

  • 10. Data: 2009-09-02 16:18:34
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > nie rozumiem, napisałem że nie ma złącza flopa...

    Ano... Bo wiesz... sam flop raczej nijak potrzebny do instalacji XP nie
    jest...
    Tym samym problem sprzetowy u Ciebie nie wystepuje.

    Natomiast owszem - do wrzucenia podczas instalacji sterownikow
    SCSI/SATA flop sie przydaje. Ale raz, ze tego nie doprecyzowales,
    a dwa, ze to juz NTG jest.

    A zebym nie byl taki do konca zly - podaje rozwiazanie twojego problemu:

    Zintegruj sobie SP3 i sterowniki SATA ze swoja instalka XP

    A jak? Ano - pytaj na wlasciwej grupie. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.