  • Data: 2014-05-20 08:01:59
    Temat: Re: "normalny abo"
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 10:49:41 UTC+2 użytkownik mz napisał:

    > PS Interesuje mnie abo nie mix czy karta za takie porady dzi�kuje.

    Jesli obecny abonament cie satysfakcjonuje, jak wyglada on po zakonczeniu
    umowy?
    Moze przechodzi na bezterminowy z zachowaniem warunkow i cen?
    W T-mobile tak jest i zamierzam pozostac przy obecnej umowie bezterminowo
    (19,90 za 200 minut i 500MB)

    W tej chwili płace 59zł (abo sprzed 2 lat) w Play Mogę przejść na
    bezterminowe ale wówczas doliczą mi 10 zł bo nazywa się abo 69,00 zł a w
    promocji przez 2 lata -10zł